پذیرش و ثبت نام بدون آزمون در ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی شال آغاز شد

پذیرش و ثبت نام بدون آزمون در ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی شال آغاز شدسرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال گفت: ثبت نام بدون آزمون در ترم جدید دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی با تمهیدات و شرایط مناسب آغاز شده است.


حسین غیاثوند سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال در گفتگو با خبرنگار مجله خبری در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال از سال 1388 تاسیس شد و ابتدا با چند رشته کاردانی فعالیت خود را در یک ساختمان قدیمی که الان خوابگاه است کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: در حال حاضر 28 رشته کاردانی و کارشناسی در این واحد دانشگاهی با همکاری افراد دلسوز و تصویب دزر شورای گسترش وزارت علوم راه اندازی و دایر شده و هم اینک 504 دانشجوی فعال داریم.

آغاز ثبت نام بدون آزمون در ترم جدید دانشگاه

غیاثوند تصریح کرد: ثبت نام ترم جدید بدون آزمون در دانشگاه شروع شده و در رشته های مهندسی کاردانی و کارشناسی پذیرش شده و بعلاوه در همه رشته های حسابداری، کامپیوتر، مکانیک، حقوق و تربیت بدنی با اساتید مجرب و زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دانشجو می پذیریم.

وی اظهارداشت: گواهی مدارک صادر شده به صورت مشترک و زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و دارای اعتبار رسمی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال یادآورشد: در این واحد دانشگاهی بیش از 6 هزار متر فضای آموزشی داریم و تجهیزات آموزشی ما با کلاس های استاندارد، آتلیه، آمفی تئاتر، مسجد، محوطه مناسب، کارگاههای استاندارد و مجهز و زیرساختهای خوبی داریم و در میان شهرستانهای استان از دانشگاههای خوب محسوب می شویم و نیروهای همراهی داریم که جوانان شهرهای اطراف می توانند در این دانشگاه براحتی زیر نظر اساتید مجرب تحصیل کنند.

این استاد دانشگاه گفت: در دانشگاه 13 هزار مترمربع فضای آموزشی، حدود 3 هزار متر خوابگاه داریم و شهریه ها بسیار کم است و بسیار مناسب و حتی با مدارس غیر انتفاعی قابل مقایسه نیست.

وی اظهارداشت: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال 15 نفر عضو هیئت علمی و 20 استاد مدعو داریم.

این مدیر اضافه کرد: در حال حاضر زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه است و علاقمندان می توانند در سایت دانشگاه و از طریق کانال مجازی در ایتا که به صورت شبانه روزی هم پاسخگو هستیم برای ثبت نام در ترم جدید اقدام کنند.

غیاثوند بیان کرد: در حال حاضر در همه رشته ها ظرفیت پذیرش داریم و بازار کار این رشته ها مانند مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی و مهندسی مکانیک و برق در مقطع کاردانی و کارشناسی بسیار خوب است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال یادآورشد: کلاس های دانشگاه آخر هفته تشکیل می شود و موضوعات آموزشی به صورت مجازی هم تدریس می شود و همه علاقمندان حتی کارکنان دولت بویژه اهالی بومی شهرهای اطراف می توانند با هماهنگی ایجاد شده و خدمات دانشجویی مناسبی که ارائه می شود هم شاغلان به کارشان برسند و هم تحصیل کنند.

وی گفت: با همراهی کامل با دانشجویان و تامین امکانات تحصیلی و اساتید مجرب شرایط تحصیل آسان برای همه علاقمندان و گروههای جامعه در این دانشگاه مهیا شده است و آماده پذیرش دانشجویان هستیم.

انتهای پیام



پست های مرتبط